PracaGrupypl.praca.szukanainformatyk/programmista, tłumacz języka niemieckiego

  • 1. Data: 2007-02-12 22:46:18
    Temat: informatyk/programmista, tłumacz języka niemieckiego
    Od: Adam Baran <a...@e...net.pl>

    Poszukuje pracy dodatkowej, zdalnej, w wymiarze godzin ustalanym
    indywidualnie jako mlodszy programista lub tlumacz jezyka niemieckiego.

    Wykształcenie:

    - 1998-2002 - technik ekonomista, specjalnosc: finanse i rachunkowosc,
    - 2004- - III rok studiow dziennych stacjonarnych o kierunku
    informatyka, specjalnosc: sztuczna inteligencja i
    inzynieria oprogramowania - Politechnika Lodzka.

    Umiejetnosci:

    - J2SE, J2ME, C++,
    - praktyczna znajomosc wzorcow projektowych,
    - UML,
    - srodowiska wspomagajace projktowanie Sun NetBeans, IBM Eclipse, Jude,
    - Windows, Linux/Unix,
    - jezyk niemiecki w stopniu zaawansowanym w mowie i pismie,
    - jezyk angielski w stopniu podstawowym, umozliwiajacym czytanie
    dokumentacji.

    Prosze o kontakt poprzez adres e-mail a...@e...net.pl. W
    odpowiedzi na moje ogloszenie przesle swoje CV oraz list motywacyjny.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-02-15 11:02:43
    Od: "it Business Consulting Group" <j...@i...pl>

    On 12 Lut, 23:46, Adam Baran <a...@e...net.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Prosze o kontakt poprzez adres e-mail a...@e...net.pl. W
    > odpowiedzi na moje ogloszenie przesle swoje CV oraz list motywacyjny.

    Witam,

    Pracuje w dziale IT i w ramach naszych usług w zakresie outsourcingu
    IT prowadzimy rekrutacje na różne stanowiska.
    Zapraszam na stronę www.itbcg.pl gdzie znajdzie Pan więcej
    informacji.Bardzo proszę o kontakt jeżeli będzie Pan czymś szczególnie
    zainteresowany.
    Poszukuję wielu programistów w JAVie, J2EE, SQL, . NET oraz
    programistów bazy Oracle.
    Bardzo prosze o przysłanie CV.

    Pozdrawiam,

    Joanna Wróbel