PracaGrupypl.praca.szukanainformatyk.programista/warszawa

  • 1. Data: 2002-03-30 16:13:43
    Temat: informatyk.programista/warszawa
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Witam

    Szukam pracy jako informatyk, programista lub administrator sieci komputerowej.
    Najlepiej praca stała, ale też mile widziane umowy zlecenia na wykonanie
    konkretnej usługi lub dłuższą opiekę firmą.
    Jestem studentem Politechniki Warszawskie Wieczorowe studia zawodowe kierunek
    informatyka. Mimo iż jestem studentem posiadamo ponad 1,5 roczne doświadczenie
    zawodowe.
    Umiem:
    - administrować następującymi serwerami MS Windows NT/2000, MS SQL Server, MS
    Exchange,IIS, Lotus Domino, MySql, Apache, Linux
    - opsługiwać następujące aplikacje MS Windows 9x/NT/Me/Xp/2000, MS Office,
    Lotus Notes i wiele innych
    - programować w następujących językach c/c++(Win32API, MFC, CGI, konsola),
    perl, java, sql, php
    - znam zagadnienia sieciowe i umiem konfigurować urządzenia sieciowe w sieci
    lokalnej
    - pomagac użtkownikom w ich problemach z komputerem i aplikacjami

    Jestem człowiekiem komunikatywnym i z natury wesołym co ułatwia mi kontakty
    międzyludzkie. Lubię nowe wyzwania i zdobywanie nowej wiedzy i umiejętności.
    Jeżeli czegoś nie wiem to zaraz się dowiem.

    Pozdrawiam
    Karol Żynda
    k...@p...onet.pl
    k...@i...pw.edu.pl