PracaGrupypl.praca.szukanainformatyk / programista / student UW

  • 1. Data: 2008-11-18 15:12:26
    Temat: informatyk / programista / student UW
    Od: Łukasz Kidziński <v...@p...onet.pl>

    Jestem studentem czwartego roku Jednoczesnych Studiów Informatyczno
    Matematycznych na Uniwersytecie Warszawski.
    Chętnie podejmę się pracy przy wszelkiego rodzaju zleceniach
    programistycznych w zakresie technologii:
    - .NET (C#, C++, ASP, ...)
    - PHP
    - C++ (Visual C++, Linux, OpenGL, DirectX, ...)
    - Java
    - SQL
    i ewentualnie w innych językach w których chętnie nabiorę doswiadczenia.

    Mam duże doswiadczenie w technologiach WWW. Utworzylem takie serwisy jak:
    http://nogazpolaka.pl/
    http://tuauto.pl/

    Sklepy:
    http://ksiazkowo.pl/
    http://odzyskciepla.pl/
    http://planetaprzypraw.pl/

    Programy:
    http://komisant.pl/ (C#, PHP, SQL)
    http://www.espedytor.pl/espedytorek.php (C++)

    Wspoltworzylem:
    http://www.pkpcargoservice.pl/
    http://gazetapraca.com.pl/

    Zakres moich umiejetnosci systematycznie powiekszam na studiach.
    Możliwa jedynie praca zdalna z ewentualnymi spotkaniami w Warszawie.