PracaGrupypl.praca.szukana › informatyk / programista / student UW

  • 1. Data: 2007-07-12 12:18:48
    Temat: informatyk / programista / student UW
    Od: "Łukasz Kidziński" <v...@p...onet.pl>

    Jestem studentem trzeciego roku Jednoczesnych Studiów Informatyczno
    Matematycznych na Uniwersytecie Warszawski.
    Chętnie podejmę się pracy w wakacje przy wszelkiego rodzaju zleceniach
    programistycznych w zakresie:
    - C++ /Visual C++, Linux, OpenGL, DirectX.../
    - Java
    - PHP
    - SQL
    i ewentualnie w innych językach w których chętnie nabiorę doswiadczenia.

    Mam duże doswiadczenie w technologiach WWW. Utworzylem takie serwisy jak:
    http://tuauto.pl/
    http://odzyskciepla.pl/
    http://vinyle.pl/
    http://maturalneprezentacje.pl/

    Wspoltworzylem:
    http://www.pkpcargoservice.pl/
    http://gazetapraca.com.pl/

    Tworzę również aplikacje bazodanowe takie jak:
    http://www.espedytor.pl/espedytorek.php

    a zakres moich umiejetnosci systematycznie powiekszam na studiach.

    KONTAKT
    Łukasz Kidziński
    Brwinów k/Warszawy
    telefon: 604947603