PracaGrupypl.praca.szukanainformatyk - programista

  • 1. Data: 2005-05-24 12:53:25
    Temat: informatyk - programista
    Od: "przezroczystek " <p...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Zajmuję się programowaniem komputerów w ogólnym tego słowa znaczeniu. Obecnie
    kończę studia magisterskie (informatyka) i zostałem tam zakwalifikowany do
    wyróżniających się programistów. Znam wiele różnych języków programowania (
    dobrze: C, C++, Java, HTML, asembler; słabiej delphi, php, jsp, perl, VB ),
    znam zagadnienia sztucznej inteligencji, zagadnienia sieciowe, internetowe,
    bazodanowe i inne. Pracowałem przy różnych projektach, potrafię projektować
    złożone i wydajne algorytmy (np. jestem autorem jednego z lepszych polskich
    programów szachowych i współautorem systemu zarządzającego parkingiem na dużym
    osiedlu), miałem kontakt też z programowaniem innych urządzeń niż komputery.
    Znam interfejsy programistyczne systemów operacyjnych windows i linux, a w
    stopniu podstawowym kilka popularnych bibliotek programistycznych (np. GTK,
    MFC, VCL, OWL)

    Podejmę każde zlecenie. Mam możliwość zaangażowania drugiego bardzo
    uzdolnionego programisty w przypadku większych projektów. Chętnie podejmę
    także stałą pracę. Mieszkam w Toruniu, ale mam możliwość przeprowadzenia się.

    Mój adres e-mail: i...@t...pl

    Mariusz