PracaGrupypl.praca.dyskusje › "informatyk" poszukuje pracy

  • 11. Data: 2004-02-18 15:01:35
    Temat: Re: "informatyk" poszukuje pracy
    Od: " Marek" <m...@g...pl>

    Marcin Strzyzewski <m...@c...pl> napisał(a):

    > nie wiem po cholere robic MCSE i pracowac potem jako sprzedawca
    czytałem, że całkiem sporo sprzedawców ma dwa fakultety i sporo
    certyfikatów. Jest dużo więcej informatyków niż pracy dla nich.

    ..slabe
    > cele koles sobie stawia :)

    może te cele są nie tyle słabe co urealnione brakiem sukcesów
    w szukaniu pracy. Facet może znaleźć zatrudnienie prędzej ze względu
    na znajomość języków niż informatyki.
    Poza tym facet ma pecha, że urodził się w Polsce i do tego "za wcześnie".

    Marek

  • 12. Data: 2004-02-19 12:41:24
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    Jeżeli mogę coś doradzić, to kontaktuj się intensywnie z włoskimi firmami
    produkującymi biżuterię. Od maja w tej branży spodziewany jest exodus
    kapitału włoskiego w Polsce. Dużo polskich hurtowni sprowadzających
    biżuterię z Włoch zamyka się lub przebranżawia na sieci sklepów spodziewając
    się dużej konkurencji. Ci którzy przyjadą tu z włoskim towarem będą
    intensywnie (niektórzy już to robią) poszukiwać ludzi którzy pomogą im
    stworzyć tutaj odziały, nawiązać kontakty etc. Dla informatyków też coś się
    znajdzie ;o)

    -----------
    Andrzej Wąsik

  • 13. Data: 2004-02-24 08:55:47
    Od: Piotr <p...@n...spamowac.mi.tu>

    Marcin Strzyzewski wrote:

    > nie wiem po cholere robic MCSE i pracowac potem jako sprzedawca...slabe
    > cele koles sobie stawia :)

    Przy takiej "nadprodukcji" informatyków jaka teraz jest to nie słabe a
    _realne_ ...

    pzdr.
    Piotr