PracaGrupypl.praca.szukana › informatyk, grafik, webmaster - wrocław i okolice

  • 1. Data: 2005-06-08 16:32:23
    Temat: informatyk, grafik, webmaster - wrocław i okolice
    Od: Mowa <m...@o...pl>

    Podejmę pracę na 1/4 lub 1/3 etatu we Wrocławiu lub okolicach w
    charakterze:
    informatyk, grafik lub webmaster.

    Posiadam wieloletnie doświadczenie w w/w branżach.
    Pracowałem:
    4-ry lata jako grafik 2D i 3D oraz programowanie CGI.
    4-ry lata jako programista, grafik, webmaster.

    Znajomość: PhotoShop, PhotoImpact, PhotoPaint, Corel (słabiej)
    HTML, SHTML, CGI, SSI, CSS, JavaScript.
    W karierze zawodowej wykonałem ponad 60 serwisów WWW i równie dużo
    folderów, ulotek i reklam prasowych oraz niezliczoną ilość bannerów
    internetowych.
    Biegła obsługa komputera PC, znajomość wszystkich systemów Windows.

    Mam 36 lat, jestem żonaty, lubię pracę w zespole jak również samodzielne
    stanowiska.

    Proszę o kontakt pod adresem: t...@t...pl lub tel: 0 501-588-110.