PracaGrupypl.praca.szukanainformatyk-excel,word,powerpoint, flash, corel,photoshop,serwis,komputery, dos,informatyk-excel,word,powerpoint, flash, corel,photoshop,serwis,komputery, dos,
  • Data: 2004-08-25 08:00:05
    Temat: informatyk-excel,word,powerpoint, flash, corel,photoshop,serwis,komputery, dos,
    Od: "m...@u...hot.pl" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzień Dobry!

    Nazywam się Maciej Kujawa, mam 23 lata i chętnie podejmę pracę w branży
    informatycznej.
    Moje umiejętności to:

    1. w stopniu zaawansowanym:
    - programy serii MS Office
    --bazy danych w MS Excel
    --obróbka graficzno wizualna tekstu w programie MS Word
    --prezentacje w programie MS PowerPoint
    --tworzenie stron w MS FrontPage
    --konfiguracja i obsługa MS Outlook
    - instalacja, konfiguracja oraz serwisowanie systemów Windows
    95/98/Me
    - system DOS i wszelkie zagadnienia z nim związane
    - składanie jednostek centralnych z gotowych komponentów

    2. w stopniu średnim:
    - program Macromedia Flash MX
    --tworzenie www,Action Script,
    - programy Corel-DRAW oraz Corel Photo-PAINT
    - program Adobe Photoshop

    3. w stopniu podstawowym
    - C++
    - Pascal

    Jestem osobą dyspozycyjną i sumienną, od ponad 2 lat pracuję na stanowisku
    informatyka w branży medycznej.
    Mam wykształcenie średnie i w/w umiejętności.
    Obecna praca nie daje mi satysfakcji i żadnych możliwości poszerzania mojej
    wiedzy oraz dalszej możliwości awansu.

    Za oferty z góry dziękuję
    Maciej Kujawa