PracaGrupypl.praca.szukanainformatyk, elektronik - koszalin (ale niekoniecznie)

  • 1. Data: 2003-06-04 07:07:16
    Temat: informatyk, elektronik - koszalin (ale niekoniecznie)
    Od: kkkamil <k...@o...pl>

    poszukuje pracy związanej z komputerami, lub elektroniką.
    szybko się uczę, nie jestem konfliktowy, jestem obowiązkowy, punktualny
    i zdyscyplinowany. nie mam nałogów, nie przeszkadzają mi nietypowe
    godziny pracy, posiadam własny samochód osobowy oraz prawo jazdy
    kategorii B. mam sporą wiedzę na temat budowy i działania komputerów,
    sieci komputerowych oraz systemów alarmowych.

    mam 26 lat, w zeszłym roku ukończyłem Politechnikę Koszalińską,
    uzyskałem tytuł magistra inżyniera elektroniki, specjaność:
    telekomunikacja cyfrowa.
    przez 2 lata prowadziłem kawiarnię internetową, nauczyło mnie to
    podejścia do klientów oraz konfiguracji komputerów i sieci
    komputerowych, od 4 lat prowadzę działalność gospodarczą w zakresie
    budowy i konserwacji systemów alarmowych.

    moje atuty to:
    ? obsługa komputera: Windows, MS Office, programy graficzne (Corel,
    Photoshop), Internet
    ? znajomość zagadnień z dziedziny telekomunikacji
    ? umiejętność budowy i obsługi sieci komputerowych
    ? umiejętność budowy i obsługi systemów alarmowych (znajomość i
    umiejętność programowania systemów firm: Satel, Orbit, Visonic)
    ? praktyczne umiejętności zastosowania Internetu, umiejętność szybkiego
    pisania na komputerze
    ? prawo jazdy kat. B
    ? własny samochód.

    pozdrawiam. Kamil