PracaGrupypl.praca.szukanainformatyk / cała polskainformatyk / cała polska
    From: jacek stelmaski <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: informatyk / cała polska
    Date: Wed, 16 Jun 2004 04:15:20 +0200

    Poszukuję pracy jako programista/webmaster.

    Posiadam dobrą znajomość: JAVA, XML, SQLJ, PL/SQL, Oracle, PostgreSQL,
    Mysql, HTML, PHP, CSS i JavaScript.

    Mam doświadczenie w tworzeniu dynamicznych, profesjonalnych stron WWW z
    panelem administracyjnym.

    Umiejętności:

    - Dobra znajomość komputera: obsługa i konserwacja, sieci komputerowe,
    - Administracja systemów: Microsoft Windows, Unix/Linux, Novell NetWare,
    - Dobra znajomość pakietu biurowego Microsoft Office,
    - Języki programowania: JAVA, PHP, ASP, JavaScript, HTML, WML, C/C++,
    Visual Basic,
    - Bazy danych: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MS SQL, MS Access,
    - Obsługa programów graficznych: Corel Draw, Photoshop, Paintshop, 3D
    Studio Max,
    - Znajomość języka angielskiego,

    Mam stałe łącze Internetowe, więc jestem zainteresowany również pracą
    zdalną.

    Na rzyczenie prześlę swoje cv.