eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanainformatyk (administrator, helpdesk) / Warszawainformatyk (administrator, helpdesk) / Warszawa
  • Data: 2005-09-18 19:37:05
    Temat: informatyk (administrator, helpdesk) / Warszawa
    Od: "APK IT" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Niewielka firma outsorsingowa z branzy IT poszukuje do pracy kreatywnego
    informatyka.
    Wymagania:
    - biegla znajmosc systemow MS Windows 95/98/2000/XP
    - bardzo dobra znajomosc budowy sprzetu PC (stacje robocze, serwery) oraz
    umiejetnosci instalacji i diagnostyki
    - bardzo dobra znjomosc sieci LAN i protokolu TCP/IP
    - bardzo dobra znjomosc systemow Linux, w szczegolnosci serwery poczty
    (postfix) oraz firewell (iptables, NAT)
    - bardzo dobra zanjomosc instalacji i konfiguracji urzadzen aktywnych sieci
    LAN i WAN (swiche, routery, bramy)
    - ogolnej wiedzy z zakresu administracji MS Windows 2000/2003 Server (z
    uwzglednieniem AD)
    - bardzo dobrej organizacji pracy
    - duzej odpornosci na stres
    - kreatywnego myslenia
    - pelnej dyspozycyjnosci
    - gotowosci do wyjazdow sluzbowych (nawet do 1,5 miesiaca)
    - prawo jazdy kategorii B
    - komunikatywnosc i wysoka kultura osobista
    - wyksztalcenie min. srednie
    - zamieszkanie na terenie Warszawy

    Mile widziana wiedza na temat (ktorejkolwiek lub wszytskich):
    - MS Exchenage 2000/2003
    - MS SQL 2000
    - ISA Server
    - systemow Apple 9 i OsX
    - zawansowanego uzytkowania MS Excel (sczegolnie programowanie w VBA)
    - systemow klastrowych i maciezy dyskowych
    - technologii SCSI I FC
    - sprzetu i technologii firmy CISCO (szcegolnie VoIP)

    - mile widziana znajomosc jezyka angielskiego (conajmniej w stopniu
    umozliwiajacym czytanie dokumnetacji technicznej)

    Do obowiazkow zatrudnionej osoby nalezec bedzie:
    - nadzor nad systemami zabezpieczen klientow oraz systemami pocztowymi
    (Linux)
    - kontakt i bezposrednia praca z klientem
    - rozwiazywanie codziennych problemow z dzialaniem systemow informatycznych
    (stacje robocze, serwery, sieci)
    - przygotowywanie ofert handlowych dla klientow
    - montaz, instalacja i przygotowywanie do pracy komputerow klasy PC
    - instalacja sieci komputerowych (okablowanie, urzadzenia aktywne)
    - bierzacy nadzor nad systemami klientow (szczegolnie programy antywirusowe,
    aktualizacje itp.)


    Co oferujemy, czego oczekujemy i czego mozna sie u nas spodziewac:
    - Oferujemy prace w mlodym zespole, kontakt z najrozniejszymi mniej lub
    bardziej nowoczesnymi technologiami, wynagrodzenie adekwatne do wiedzy i
    efektow codziennej pracy, sluzbowy telefon komorkowy. Praca na umowe
    zlecenie z przejsciem na stala.
    - Liczymy, ze zatrudniona osoba biedzie potrafila sama w efektywny sposob
    organizowac sobie codzienna prace. Oczekujemy bardzo wysokiej kultury
    osobistej i otwartosci w kontakatch z klientem.
    - Liczymy na dyspozycyjnosc i gotowosc do wyjazdow sluzbowych trwajacych od
    2 nawet do 60 dni. Gotowosci na podjecie interwencji 24 godziny na dobe.
    - Zatrudniona osoba musi nastwic sie na szybkie dzialanie pod duza presja
    czasowa, prace "po godzinach" i nocna, niekonwencjonlane zadania w
    neikonwencjonlanych miejscach i warunkach, ogolnie trzeba nastawic sie na
    wykraczanie po za wszelkie przyjete normy i rowiazania.

    Oferty wraz ze wstepnymi oczekiwaniami finasowymi prosimy przesylac na adres
    p...@a...com.pl.
    Zastrzegamy sobie prawo do odpiwedzi tylko na wybrane oferty.





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1