PracaGrupypl.praca.szukanainformatyk/absolwent prawa/inne stanowiska - Wrocław i okolice/Warszawa ... może Poznań, Opole, Katowice

  • 1. Data: 2004-06-16 10:13:40
    Temat: informatyk/absolwent prawa/inne stanowiska - Wrocław i okolice/Warszawa ... może Poznań, Opole, Katowice
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Ukończyłem właśnie Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii UWr na kierunku prawo .
    W 1999 roku ukończyłem studium informatyczne, a wcześnie LO o profilu
    informatyczno-językowym

    Przez 5 lat pracowałem na różnych stanowiskach w branży IT
    min nadzorowałem pracę serwisu, odpowiadałem za umowy serwisowe z firmą JTT,
    pracowałem jako administrator sieci LAN/WAN

    posiadam znajomość Windows/Linux/Novell, Cisco (routery i switche) - cert CCNA,
    Cisco WiFi, 3com itd itd

    Oprócz bardzo bogatego doświadczenia IT posiadam zdolności do kierowania pracą
    zespołu, mam również doświadczenia w planowaniu budżetów jenostek IT

    Dość dobrze znam prawo autorskie, ochrony informacji, prawo pracy oraz inne
    dziedziny prawne (prawo cywilne, gospodarcze, administracyjne itd).
    Posiadam wiedzę z podstaw ekonomii.

    Mogę wykazać się znajomością języka angielskiego, podstaw języka niemieckiego i
    podstaw języka rosyjskiego

    Posiadam prawo jazdy kat B (od 2000 roku)

    Poszukuję ciekawej pracy która da mi możliwość wykazania się kreatywnością,
    inicjatywą oraz zaangażowaniem

    Od następnego roku planuję rozpoczęcie studiów z zakresu zarządzania.

    bardziej szczegółowe informacje mogę wysłać w odpowiedzi na oferty kierowane na
    adres:
    t...@o...pl

    Serdecznie Pozdrawiam