PracaGrupypl.praca.szukana › [informatyk][Warszawa] szukam pracy

  • 1. Data: 2004-09-03 10:24:42
    Temat: [informatyk][Warszawa] szukam pracy
    Od: Michal <u...@a...pl>

    Jestem studentem ostatniego roku studiów inżynierskich na kierunku zarządzania
    zasobami informatycznymi. Mam 23 lata, mieszkam w Warszawie.

    Moje umiejętności:

    Doskonała znajomość systemów MS od Win 3.1 do 2003 Server
    doskonała znajomość MS Office wraz z MS Access

    Podstawowa znajomość systemow Linuxowych
    Podstawy programowania
    Podstawy tworzenia baz danych w SQL

    Obecnie zajmuję się tworzeniem stron internetowych. głównie we Flashu (stawiam na
    małe rozmiary i ActionScript - znam go dobrze), poza tym PHP, PHP+MySQL, HTML,
    HTML+JavaScript, oczywiscie również CSS. Miałem też styczność z XML i pakietem
    .NET

    Poza tym, chętnie zdobęde nowe umiejętności. Dodatkowym atutem może być to, że
    szybko się uczę. Znam angielski na poziomie średnio zaawansowanym.

    Podejme pracę jako:
    -webmaster,
    -specjalista w helpdesku,
    -młodszy administrator,
    oraz na podobnych stanowiskach

    Zainteresowanym moją ofertą dodatkowo podeślę CV, oraz linki do moich prac.