PracaGrupypl.praca.szukana › informatyk Krakow

  • 1. Data: 2003-10-29 13:18:30
    Temat: informatyk Krakow
    Od: "Lukasz" <d...@w...pl>

    Jestem 22 letnim studentem informatyki AGH.
    Szukam pracy. Moge być programistą, informatykiem,
    kierowcą, właściwie interesuje mnie każdy rodzaj
    pracy. Całkiem zdolny ze mnie informatyk.
    pozdrawiam
    Lukasz

  • 2. Data: 2003-10-29 13:32:17
    Temat: Re: informatyk Krakow
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org>

    Lukasz...

    > Jestem 22 letnim studentem informatyki AGH.
    > Szukam pracy. Moge być programistą, informatykiem,
    > kierowcą, właściwie interesuje mnie każdy rodzaj
    > pracy. Całkiem zdolny ze mnie informatyk.

    Jeżeli całkiem zdolny z Ciebie informatyk to
    wytnij tego "kierowcę" :))) trzeba się szanować :)

    adam (24 letni były student informatyki AGH)
    --
    rectifier[X]mesa.eu.org | e-mail (change [X] into @)
    www.mesa.eu.org | my b&w photographs