PracaGrupypl.praca.szukana › informatyk

  • 1. Data: 2004-09-30 12:24:45
    Temat: informatyk
    Od: "kuba \(aka cita\)" <i...@...pl>

    Mam ponad dwuletnie doswiadczenie w firmie zajmujacej sie sprzedaza
    oprogramowania dla malych i srednich przedsiebiorstw (programy magazynowe,
    ksiegowe, kadry). Jestem dyplomowanym serwisantem tego oprogramowania do
    moich obowiazkow nalezal serwis i wdrozenie w/w oprogramowania, ponadto
    zajmowalem sie instalacja i serwisem małych sieci komputerowych, opartych na
    systemach windows oraz kompleksowa konserwacja sprzetu komputerowego
    posiadanego przez klienta. Posiadam podstawowa wiedze z zakresu sieci
    novell, uruchomilem z powodzeniem nieliczne sieci oparte na serwerze windows
    2003 server.
    Poszukuje pracy, w której moglbym wykorzystac opisane doswiadczenie, nie
    wykluczam jednak zmiany branzy i chetnie podejme sie nowych wyzwan i nauce
    nowej problematki.
    Obecnie mieszkam w Poznaniu, jednak zmiana miejsca zamieszkania nie tylko
    jest mozliwa, ale mile widziana. Moje CV dostepne jest pod adresem
    www.btx.pl/~cita/cv.doc
    Posiadam prawo jazdy katr ABE, przeszedlem szkolenia w zakresie
    profesjonalnej oblsugi klienta, pracuje na samodzielnym stanowisku i
    zobligowany jestem do samodzielnej racjonalizacji swojego czasu pracy.
    Jestem zmuszony zmienic miejsce pracy, ze wzgledów personalnych.
    Wszelkie dalsze informacje dostepne sa w moim CV, tam tez mozna znalezc
    kontakt ze mna. Mozna rowniez pisac na maila zwrotnego.
    Nie interesuje mnie posada handlowca szukajacego klientow w zadnym wydaniu i
    jakkolwiek by tej funkcji ładnie nie nazwac.

    --
    pozdrawiam
    Kuba Kmiecik