PracaGrupypl.praca.dyskusjeimport usług - jak rozliczyć › import usług - jak rozliczyć
    From: maz <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: import usług - jak rozliczyć
    Date: Mon, 08 Aug 2005 11:34:57 +0200

    Trochę z dziedziny ksiegowości, mam nadzieję że na dobrą grupę piszę...

    mam problem, bo nie wiem jak rozliczyć pewną usługę.
    chodzi o usługę serwera wirtualnego wykupionego w USA.
    płatność była przy użyciu karty kredytowej. Jako jedyne potwierdzenie
    zakupienia usługi dostałem tylko maila, że zostałem obciążony na kwotę
    100USD.
    chciałbym teraz to wpisać w koszty działalnośći. Rozliczam się na KPIR.
    Jak rozliczyć tą usługę? Wpisać kwotę po przeliczeniu wg kursu średniego
    NBP z dnia transakcji czy z dnia rozliczenia w banku?
    w VAT-7 jest pozycja import usług. Czy tą zakupioną usługę można tam
    wpisać? Czy jakieś cło od tego trzeba zapłacić lub jakiś podatek?

    Będe wdzięczny za wszystkie rady.

    maz