PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile zarobi sprzedawca?

  • 1. Data: 2007-11-19 22:53:00
    Temat: ile zarobi sprzedawca?
    Od: "v2" <v...@W...pl>

    witam
    w jakich granicach kształtują się zarobki sprzedawcy w salonie samochodowym
    ? (najlepiej rejon małopolska, śląsk, wrocław)
    podstawa? prowizja?

    dzięki za info
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-11-21 22:38:18
    Temat: Re: ile zarobi sprzedawca?
    Od: "daro" <t...@o...pl>

    > witam
    > w jakich granicach kształtują się zarobki sprzedawcy w salonie
    > samochodowym ? (najlepiej rejon małopolska, śląsk, wrocław)
    > podstawa? prowizja?

    1000 zł netto podstawa + premia 3% z zarobku dealera.
    --
    D.

  • 3. Data: 2007-11-22 08:37:50
    Od: "Jackare" <jacek[kropka]leszczuk@interia_usun_to.pl>

    > 1000 zł netto podstawa + premia 3% z zarobku dealera.

    no to smiech na sali bo to średnio 60 zł od jednego sprzedanego samochodu i
    to tylko w przypadku gdy jest to stawka netto.
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2007-11-22 08:54:51
    Od: AF <a...@t...pl>

    Jackare pisze:

    > no to smiech na sali bo to średnio 60 zł od jednego sprzedanego samochodu i
    > to tylko w przypadku gdy jest to stawka netto.
    > --
    > Jackare

    to zalezy jakie samochody sprzedajesz ? ;)

  • 5. Data: 2007-11-22 22:08:27
    Od: "daro" <t...@o...pl>

    > no to smiech na sali bo to średnio 60 zł od jednego sprzedanego samochodu
    > to tylko w przypadku gdy jest to stawka netto.

    Tak, zgadza sie. Ale podpowiem że sprzedawca samochodów nie żyje ze
    sprzedaży samochodów.
    --
    D.

  • 6. Data: 2007-11-27 20:27:09
    Od: "v2" <v...@W...pl>

    Użytkownik "daro" <t...@o...pl> napisał w wiadomości >
    > 1000 zł netto podstawa + premia 3% z zarobku dealera.

    tysiak to niewiele. szczerze mowiąc to teraz mam więcej podstawy sprzedając
    jakieś "złomy"
    co za marka tyle daje ? :)

  • 7. Data: 2007-11-27 20:31:18
    Od: "v2" <v...@W...pl>

    Użytkownik "Jackare" napisał w wiadomości

    > no to smiech na sali bo to średnio 60 zł od jednego sprzedanego samochodu
    > to tylko w przypadku gdy jest to stawka netto.

    60 od sztuki?? kto powiedział, że zarobek dealera na sztuce to tylko 2 tys.
    ?
    przy takich kwotach to niejeden salon kwiczałby z biedy

  • 8. Data: 2007-11-29 23:26:58
    Od: "daro" <t...@o...pl>

    > tysiak to niewiele. szczerze mowiąc to teraz mam więcej podstawy
    > sprzedając jakieś "złomy"
    > co za marka tyle daje ? :)

    Marka tu nie ma znaczenia, pracodawca ustala pensje.