PracaGrupypl.praca.dyskusjeile zarabiacie jawna lista

  • 11. Data: 2003-08-18 14:13:22
    Temat: Re: ile zarabiacie jawna lista
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Nuori76 <n...@w...pl> napisał(a):

    > Tylko jakim kapitałem obracasz żeby osiągać takie dochody ??

    O kontraktach, opcjach itp. słyszeliśmy? Tam wiele nie trzeba. Ale łeb trzeba
    mieć bardzo tęgi żeby nie wtopić.

    pzdr
    konlin

  • 12. Data: 2003-08-18 14:21:17
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "piotr" <p...@w...pl> wrote in message
    > na
    >
    > wlasnie pracowalem w domu maklerskim w mojej karierze i wlasnie ich
    > widzialem w tych samych ubranich caly rok, hm, a jesli to prawda, moze by
    > zaczac grac na gieldzie

    Staaary, ci ktorych znam to ochlapusy i dziwkarze - watpie zeby ktory mial w
    domu porzadny garnitur:) Laza rozchelstani i wszystko maja gdzies (poza
    robota). Ale zarabiaja niezle.
    /p

  • 13. Data: 2003-08-18 14:22:38
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    > Staaary, ci ktorych znam to ochlapusy i dziwkarze - watpie zeby ktory mial
    > domu porzadny garnitur:) Laza rozchelstani i wszystko maja gdzies (poza
    > robota). Ale zarabiaja niezle.

    to moze sie zainteresuje

  • 14. Data: 2003-08-18 14:41:35
    Od: "Thomas Ochmann AKRA GmbH" <t...@a...de>

    > Ale łeb trzeba
    > mieć bardzo tęgi żeby nie wtopić.

    A nawet i nawet nie tagi tegi trzeba miec:
    po zaplaceniu frycowego(straty) nauczylem sie jednogo:
    jesli mozesz to sprzedaj i realizuj zyski.

    To ze jutro kurs moze podskoczyc to nic,
    najwazniejsze jest umiec z tego zrezygnowac.
    To co sprzedana to moje...

    A zaczac jest najprosciej od np. kursu EUR/USD
    jest bardzo ruchliwy :-) nalezy najpierw poobserwowac
    najprostsze opcje znanych bankow (np. cittibank)
    poniewaz oni z reguly na te same kursy eur/usd maja i put i call opcje.
    poprzez ich analize, wystarczy wziasc pod uwage jeden miesiac
    dla opcji krotko przed wygasnieciem, i moim zdaniem mozna zaczac :-))

    Powodzenia
    tomek

  • 15. Data: 2003-08-18 14:41:46
    Od: "Nuori76" <n...@w...pl>

    > Znudzilo mi sie pracowanie na kogos i po 4 latach etatowej pracy od do
    > postanowilem na dobre zajac sie graniem na gieldach swiatowych i forexie.
    > Nie jest to prosta sprawa i nie polecam jej poczatkujacym. Ja uczylem sie
    > tego od 1992 roku, caly czas sie ucze ale mysle, ze warto bylo. Oprocz
    > dobrej kasy to swietna przygoda i styl zycia no i najwazniejsze sam jestes
    > sobie Panem, nie trzeba sluchac zadnego palanta za 1500 zl (netto).
    Polecam.

    > Jesli chodzi o dochody to srednia miesieczna z ostatnich 12-u miesiecy to
    > 36000 zl/m-c.

    Tylko jakim kapitałem obracasz żeby osiągać takie dochody ??

    Pozdrowienia
    PiotrP

  • 16. Data: 2003-08-18 15:31:21
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Timemack <d...@w...pl> wrote:
    > Jesli chodzi o dochody to srednia miesieczna z ostatnich 12-u miesiecy to
    > 36000 zl/m-c.

    Płacisz podatki w Polsce? :)

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10395 dzień życia, sprawność

  • 17. Data: 2003-08-18 20:02:04
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    > Jesli chodzi o dochody to srednia miesieczna z ostatnich 12-u miesiecy to
    > 36000 zl/m-c.

    To cienko coś. Mnie srednia wychodzi 52500 EUR/m-c

    mer

  • 18. Data: 2003-08-18 23:56:17
    Od: "Timemack" <t...@p...onet.pl>

    Od gieldy nie ma podatku jeszcze

  • 19. Data: 2003-08-18 23:56:42
    Od: "Timemack" <t...@p...onet.pl>

    Okolo 200000 obracam

  • 20. Data: 2003-08-19 06:26:07
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik "piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ludzie napiszcie ile zarabiacie i na jakim stanowisku, to i tak jest
    > anonimowe, a noz dowiemy sie ze jestesmy wiecej warci i mozemy upomniec
    sie
    > o podwyzke

    pracownik okienkowy na poczcie 1000-1300 zł brutto
    kasjer w supermarkecie też mniej więcej tyle
    qmpel pracuje w firmie handlowej sprzedają art. spożywcze taka hurtownia, to
    dostaje 2500-3000 netto
    kierowca autobusu miejskiego to rozpiętość jest bardzo duża: od 1000 zł, ale
    nawet 3 lub 4 razy więcej

    w banku też ok. 2000 zł się zarabia

    poczytaj listę płac w necie, to się dowiesz...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    strona miłośnika kolejowej jazdy i przemijających krajobrazów
    http://kw1618.w.interia.pl <limit 7MB/godz // 2,5 GB/mies