PracaGrupypl.praca.szukana! humanistyka ; usługi korektorskie i redakcyjne tekstów;

  • 1. Data: 2002-08-31 12:47:12
    Temat: ! humanistyka ; usługi korektorskie i redakcyjne tekstów;
    Od: " copywriter prv." <p...@g...pl>

    !!! oferuję wszelkie usługi redakcyjne prac textowych,także z możliwością

    redakcji merytorycznej w zależności od dziedziny

    (np.filozofia,teologia,psyche,polonistyka,dziennikar
    stwo etc.).

    ponadto usługi:

    korekta (stylistyczna , gramatyczna)

    redakcja (w tym również opracowanie bibliografii)

    usługi copywriterskie (reklama,media etc.)

    projektowanie (także artystyczne)szat graficznych oraz stron tytułowych
    prac,
    !!!! ponadto oferuję: !!!!

    projektowanie całościowe (text&grafika) materiałów reklamowych,
    takich jak: ulotki,plakaty,afisze etc.

    moje preferencje to:
    kreatywność,zdolność myślenia abstrakcyjnego i unikanie banału czy
    podobnych;
    jestem autorem 2.książek poet.,pracowałem jako dzennikarz w kilku
    wysokonakładowych dziennikach;obecnie podchodzę do obrony pracy mgr
    na uniwersyt.śl.(nauki humanistyczne);

    kontakt: (41-200 sosnowiec, woj.śląskie;)

    mail: p...@g...pl (best!)
    gsm: +48 503 406 604