PracaGrupypl.praca.szukana › html, php, mysql, css, c++, ...

  • 1. Data: 2005-02-04 08:16:37
    Temat: html, php, mysql, css, c++, ...
    Od: "irok84" <i...@w...pl>

    Witam.

    Jestem gotów podjąć pracę zdalną na stanowisku "Grafik/WebDesigner".
    Mam doświadczenie w pracy na takim stanowisku. Moje prace są do obejrzenia
    na stronie: www.jakubkrysakowski.za.pl.

    Moje predyspozycje:
    - bardzo dobra znajomość programu graficznego Gimp
    - znajomość języków programowania (c/c++), oraz tworzenia stron www (html,
    php, javascript)
    - znajomość internetowych baz danych (MySQL)
    - znajomość stylów kaskadowych (CSS)
    - terminowość
    - odpowiedzialność
    - pomysłowość, kreatywność
    - znajomość podstaw Macromedia Flash
    - komunikatywna znajomość j. angielskiego
    - doświadczenie

    Jakub Krysakowski
    e-mail: i...@w...pl