PracaGrupypl.praca.szukanahiszpania, hiszpania, hiszpania, hiszpania..............

  • 1. Data: 2002-11-20 07:45:14
    Temat: hiszpania, hiszpania, hiszpania, hiszpania..............
    Od: "podroznik" <p...@f...buy.pl>

    poszukuje mozliwosci przcy w hiszpanii oraz zatrudnienia umozliwiajacego
    utrzymanie sie podczas nauki.
    jesli mozesz doradzic rownioez prosze napisz.
    jesli masz podobny plan to napisz pilnie.

  • 2. Data: 2002-11-20 08:29:36
    Temat: Re: hiszpania, hiszpania, hiszpania, hiszpania..............
    Od: misman <m...@n...rip.pl.niespam>

    "podroznik" <p...@f...buy.pl> wrote in news:arffmd$a52$4@news.tpi.pl:

    > poszukuje mozliwosci przcy w hiszpanii oraz zatrudnienia umozliwiajacego

    Ty bedziesz tak co te kilka dni.. ? Napisales se jakiegos schedulera, czy
    co ? Oczywiscie plonk warning... :o>

    --
    Pozdrawia m.

    "Ptaki i zwierzaki pod drzewami staly...
    Jak do nich strzelano - umieraly..."

  • 3. Data: 2002-11-21 07:20:05
    Od: "podroznik" <p...@f...buy.pl>

    umieraj sobie sam na galezi.......
    skoro jestes tak smutno-dowcipny....

  • 4. Data: 2002-11-21 10:33:08
    Od: "podroznik" <p...@f...buy.pl>

    sam stan pod drzewem i umrzyj skoro masz na to wielka ochote.
    wszak zycie jest wyborem!!!!!!!!!!!!!!!

  • 5. Data: 2002-11-21 11:11:32
    Od: "rojo" <r...@f...onet.pl>

    Ty