PracaGrupypl.praca.szukanahelpdesk/programista/webdev.-desin./Warszawa

  • 1. Data: 2002-10-05 10:38:00
    Temat: helpdesk/programista/webdev.-desin./Warszawa
    Od: Mala` <a...@t...pl>

    Witam.
    Mam 4 letnie doświadczenie w programowaniu aplikacji FoxPro pod DOS,
    oraz paromiesięczne w pisaniu programow internetowych w ASP.
    Tworzyłam też strony interentowe dla siebie lub znajomych (HTML,
    javascrypt, css).
    Potrafię tworzyć dobrą grafikę, mam dobry zmysł plastyczny.

    Umiejetności:
    - bazy danych: SQL, FoxPro, dBaseIV
    - programowanie w: FoxPro pod DOS i Windows, ASP, zetknełam się z:
    Delphi5, Pascal, C+
    - programy: Crystal Report, xCase, Visual Studio
    - kodowanie w HTML, wykorzytanie arkuszy stylow CSS
    - tworzenie grafiki: Photo Shop, Photo Corel, Corel Draw (podstawy)
    Doświadczenie zawodowe:
    - tworzenie, modyfikowanie i prowadzenie małych i średnich finansowych
    programów bazodanowych
    - wspomaganie w tworzeniu stron internetowych
    - pomoc techniczna dla klientów firmy
    - administracja i bieżacy nadzór nad poprawną pracą programów

    Obecnie studiuje zdalnie (poprzez internet), uczeszczam na kurs jezyka
    angielskiego, znam podstawy jezyka niemieckiego.

    MÓJ E-MAIL a...@t...pl CZEKAM NA OFERTY.
    Najchętniej praca przy internecie lub helpdesk.