PracaGrupypl.praca.szukana › help desk / serwisant - Warszawa

  • 1. Data: 2002-03-19 09:38:47
    Temat: help desk / serwisant - Warszawa
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Witam

    Jestem studentem drugiego roku w Wyższej Szkole Informatyki na kierunku
    Zarządzanie zasobami informacyjnymi (studia w systemie zaocznym).

    Poszukuje pracy jako help-desk \ serwisant.

    Posiadam wykształcenie średnie techniczne, wiedze i doświadczenie z zakresu
    administracji Windows NT/2k (ukończony kurs implementacji Windows 2000),
    Novell 5, zarządzania siecią LAN.
    Podstawowa znajomość systemów Lotus i Linux a także Microsoft Exchange 5.5.

    Kontakt
    Mariusz Szymański
    Tel. 0501-075-134
    E-Mail: g...@p...onet.pl, Szymańs...@p...onet.pl

    P.S.

    Istnieje możliwość zarejestrowania przeze mnie działalności gospodarczej.