eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanahelp desk
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2010-06-11 15:47:25
    Temat: help desk
    Od: igf <p...@i...edu.pl>

    Instytut PAN poszukuje osoby na stanowisko pracownika "Help Desku".


    WYMAGANIA:
    - Wykształcenie kierunkowe informatyczne lub studenci ostatnich lat
    kierunkow informatycznych;
    - Znajomość systemów operacyjnych i aplikacji Microsoft;
    - Znajomość zagadnień pracy komputerów w sieci LAN/WAN;
    - Umiejętność konfiguracji i instalacji sprzętu komputerowego;
    - Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym rozumienie
    dokumentacji technicznej;
    - Cierpliwość do użytkowników.

    Charakter pracy:
    - Praca stała na etat, Warszawa.

    Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie dokumentów: CV oraz
    listu motywacyjnego na adres e-mail: p...@i...edu.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1