PracaGrupypl.praca.szukana › handlowiec IT,Webmaster,grafika komputerowa,serwisant

  • 1. Data: 2003-05-26 16:32:44
    Temat: handlowiec IT,Webmaster,grafika komputerowa,serwisant
    Od: "Bomba" <b...@p...pl>

    Witam
    Szukam pracy w branzy IT.Od 1998 pracuje na stanowisku Handlowca sprzetu
    komputerowego-serwisanta na terenie Slaska.W miedzyczasie nauczylem sie
    jezyka HTML oraz poznalem Adobe Photoshop oraz inne programy graficzne
    potrzebne przy tworzeniu serwisow WWW. Nie jest mi obca rowniez budowa
    siecie LAN (sam abudowalem swoja dzieki ktorej moge kozystac z dobrodziejstw
    internetu od ponad 5 lat).Podaje tutaj linki do moich stron (wykonanych
    przeze mnie). Szybko przyswajam wiedze z dziedziny komputerow.Poznanie
    nowego programu ti tylko kwestia czasu.
    Podaje stronki ktore wykonalem:
    http://bombiasty.w.interia.pl
    http://layer3.w.interia.pl