PracaGrupypl.praca.szukanagrafika 2d 3d › grafika 2d 3d
    From: "Pawel L." <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: grafika 2d 3d
    Date: Wed, 16 Jul 2003 17:10:03 +0200

    Witam
    zajmuję się grafiką komputerową od wielu lat, oprócz tego studiuję na tym
    kierunku
    szukam poważnej firmy, która przyjęłaby mnie w ramach praktyk studenckich
    (we wrześniu, najchętniej z Łodzi i okolic)
    moje zainteresowania i umiejętności są dość szerokie, rozciągają się od DTP,
    poprzez fotografię cyfrową, internet, animacje 3D, cyfrowe wideo, po
    wizualizacje architektoniczne, które mnie ostatnio bardzo zaciekawiły.
    oprócz praktyk studenckich, zainteresowany jestem podjęciem stałej lub
    dodatkowej pracy

    p...@p...onet.pl

    Paweł