PracaGrupypl.praca.szukanagrafik -- webmaster -- programista

  • 1. Data: 2005-02-03 09:54:31
    Temat: grafik -- webmaster -- programista
    Od: "irok84" <i...@w...pl>

    Jestem gotów podjąć pracę zdalną (lub w województwie łódzkim) na stanowisku
    "Grafik/WebDesigner".
    Mam doświadczenie w pracy na takim stanowisku. Moje prace są do obejrzenia
    na stronie: www.jakubkrysakowski.za.pl.

    Moje predyspozycje:
    - bardzo dobra znajomość programu graficznego Gimp
    - znajomość języków programowania (c/c++), oraz tworzenia stron www (html,
    php, javascript)
    - znajomość stylów kaskadowych (CSS)
    - terminowość
    - odpowiedzialność
    - pomysłowość, kreatywność
    - znajomość podstaw Macromedia Flash
    - komunikatywna znajomość j. angielskiego
    - doświadczenie

    Jakub Krysakowski

  • 2. Data: 2005-02-03 09:58:54
    Temat: Re: grafik -- webmaster -- programista