PracaGrupypl.praca.szukana › grafik/webmaster/plastyk

  • 1. Data: 2004-02-12 13:22:15
    Temat: grafik/webmaster/plastyk
    Od: "Joanna Engel" <m...@o...pl>

    Jestem zainteresowana pracą w charakterz grafika, webmastera lub/i plastyka.
    Posiadam wykształcenie plastyczne ze specjalnością grafika komputerowego oraz
    doświadczenie w tworzeniu grafiki i animacji na potrzeby Internetu. Biegle
    posługuję się następującymi programami: Photoshop, Illustrator, Flash,
    Dreamweaver, Corel. Znam język HTML a także podstawy actionscript i
    javascript.
    Płynnie posługuję się językiem angielskim w mowie i piśmie a także językiem
    francuskim w stopniu komunikatywnym.
    Jestem osobą kreatywną, z dużą wyobraźnią i wrażliwością artystyczną, nigdy
    nie brakuje mi pomysłów.

    PORTFOLIO www.acn.waw.pl/engel

    kontakt - j...@w...pl lub telefon 644-14-51