PracaGrupypl.praca.szukana!!! grafik warszawa

  • 1. Data: 2007-06-05 15:13:48
    Temat: !!! grafik warszawa
    Od: "mak" <m...@c...pl>

    Doswiadczony grafik z wyksztalceniem plastycznym podejme wspolprace
    z wydawnictwwm badz agencja reklamowa.
    - znajomosc pakietu Adobe (platforma PC jak i MAC - znajomosc Quarka)
    - znajomosci branzy wydawniczej w prasie mlodziezowej (projektowanie makiet,
    nadzor nad sesjami, opieka graficzna)
    - rysunek odreczny (tablet)
    - portoflio na zyczenie

    Wojtek
    m...@c...pl

  • 2. Data: 2007-06-07 06:21:50
    Temat: Re: !!! grafik warszawa
    Od: Viktoria <v...@a...com>

    On 5 Jun., 17:13, "mak" <m...@c...pl> wrote:
> [...]
    > - znajomosci branzy wydawniczej w prasie mlodziezowej (projektowanie makiet,

    Witam Pana, czy moze mi Pan zaprojektowac wizytowke i papier firmowy?
    www.polbusiness.de