PracaGrupypl.praca.szukanagrafik, dtp, projekty stron www - zdalnie

  • 1. Data: 2003-10-09 12:32:43
    Temat: grafik, dtp, projekty stron www - zdalnie
    Od: "" <d...@o...pl>

    witam
    jestem specjalista komputerowej grafiki wydawniczej i reklamowej. Projektuje
    grafiki uzytkowe i reklamowe w Adobe Photoshop i CorelDraw. znam zasady skłądu
    tekstu i poligrafii, skłądam publikacje książkowe, gazety w Adobe PageMaker,
    wraz z przygotowaniem do druku. Projektuje strony www i bannery reklamowe w
    HTML, Adobe ImageReady i Macromedia Flash MX.
    Profesjonalnie przepisuję teksty - tanio i szybko.
    Przyjme zlecenia na wykonanie grafik, skład tekstu, przepisywanie tekstów.
    szybkie i profesjonalne wykonanie za niską cene
    zainteresowanych prosze o kontakt:d...@o...pl

  • 2. Data: 2003-10-10 14:05:38
    Temat: Re: grafik, dtp, projekty stron www - zdalnie
    Od: "Interior Design" <t...@b...com.pl>