PracaGrupypl.praca.szukanagrafik, dtp, fotograf - praca wrocław lub zdalna

  • 1. Data: 2007-11-28 10:51:05
    Temat: grafik, dtp, fotograf - praca wrocław lub zdalna
    Od: c...@d...ie

    Witam!
    Szukam pracy jako grafik, operator dtp lub fotograf. Najchętniej praca
    stała, choć chętnie przyjmę też zlecenia. Znam photoshopa, quarka,
    illustratora, indesigna, pagemakera. Obecnie zajmuję się składem i
    przygotowaniem do druku - kalendarze, katalogi, foldery, książki. Mam
    doświadczenie w składzie dużych pozycji, także publikacji naukowych. W
    pracy zajmuję się także naświetlaniem klisz drukarskich. Pracowałem
    jako fotograf w sumie ok 9 lat- zdjęcia studyjne, portrety, zdjęcia
    wyrobów, reportaż i tzw. fotografia szkolna
    kontakt cezaryb(at)dublin.ie