PracaGrupypl.praca.szukanagrafik, dtp, bannery - zdalniegrafik, dtp, bannery - zdalnie
  • Data: 2003-09-25 16:33:30
    Temat: grafik, dtp, bannery - zdalnie
    Od: "Dorota Stanicka" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem specjalistą komputerowej grafiki wydawniczej i reklamowej. Wykonuję
    grafiki, fotomontaże, bannery, składam i przygotowuje do druku publikacje
    książkowe, foldery, ulotki, gazety. Znam perfekcyjnie Adobe Photoshop, Adobe
    PageMaker, CorelDraw.
    Projektuję również strony internetowe w HTML i Adobe ImageReady. Wykonuje
    animacje i bannery reklamowe w Macromedia FlashMX.
    Interesuje mnie praca zdalna ale nie koniecznie.

    Gwarantuję szybkie wykonanie zlecenia.
    uwaga: tanio!

    Zainteresowanych prosze o kontakt: d...@o...pl