PracaGrupypl.praca.szukanagrafik 3d,2d/wawa/zdalna

  • 1. Data: 2003-02-28 22:04:49
    Temat: grafik 3d,2d/wawa/zdalna
    Od: "IK" <m...@w...pl>

    Witam!
    Jestem grafikiem, pracuje w aplikacjach do grafiki trój i dwu wymiarowej.
    Oferuję wizualizacje projektów, zaprojektowanie loga wraz z wykonaniem,
    tworzenie info grafów, ulotek itp.
    Posiadam doświadczenie przy tworzeniu grafiki do programu dla banku.

    Pozdrawiam
    Igor Kurylak
    503-505-157

  • 2. Data: 2003-03-01 01:18:36
    Temat: Re: grafik 3d,2d/wawa/zdalna
    Od: "ais" <e...@i...pl>

    Witam
    Proszę o przesłanie kilku własnych prac lub linków do nich.
    Zbigniew Polak