PracaGrupypl.praca.dyskusjegdzie sprawdzić czy firma istnieje , pozew nakazowy w trybie upominawczym › gdzie sprawdzić czy firma istnieje , pozew nakazowy w trybie upominawczym
    From: "Anik" <a...@N...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: gdzie sprawdzić czy firma istnieje , pozew nakazowy w trybie upominawczym
    Date: Tue, 10 Apr 2007 19:36:35 +0200

    dzień dobry
    Szanowni Państwo w jakiej instytucji sprawdzić czy spółka jeszcze
    istnieje -spółka cywilna ojca i syna.
    PIP twierdzi,ze w KRS a znajoma , że w Urzedzie Miasta w miejscu w którym
    zarejstrował firmę w tym wypadku (ZGIERZ)
    Poniewaz jestem zmuszona złozyc pozew o zaległe wynagrodzenia wolalbym
    ustatlić czy pracodawca nie zlikwidował firmy.

    Druga sprawa, czy ktos z Państwa pisał może pozew nakazowy w trybie
    upominawczym?
    czy powinien być podobnie sformułowany jak zwykły pozew o wypłatę
    wynagrodzenia za pracę??czy inaczej ?
    Chciałabym napisać i złożyc taki pozew który przyspieszy postepowanie
    ,czekam na swoje zaległe wypłaty juz 6miesięcy.
    Zależy mi na tym aby sąd wydał wyrok nawet bez rozprawy.
    Zastanawiam się tez jak udowodnić, ze pracodawca zalega z wypłatami ?mam
    tylko umowę o pracę. Przez ostatnie poł roku nie podpisywałam mu listy płac
    i zastanawiam się czy on nie podrobił moich podpisów? Nie otrzymałam równiez
    druków RMu A więc mam podejrzenia, że rownież nie płacił mojego ZUSUprzez
    ostatni rok (a przeciez pracownik płaci niektóre składki po połowie z
    pracodawcą i pracodawca odciąga mu je z wypłaty) i nie wiem czy w takim
    pozwie tez mogę umiescic zadanie zapłaty tego zusu.

    pozdrawiam serdecznie
    Anik