PracaGrupypl.praca.szukana › fotografia dla webesignerów, programistow, sklepow internetowych itp

  • 1. Data: 2003-09-18 14:26:57
    Temat: fotografia dla webesignerów, programistow, sklepow internetowych itp
    Od: "bonia" <i...@w...pl>

    Tworzysz dla kogos/dla siebie strone internetowa, prezentacje itp?
    Proponuje usługi fotograficzne/retuszerskie/graficzne dla webdesignerów i
    programistow.
    Chetnie wykonam serie fotografii towarow, lokalizacji, przygotuje do
    sensownego uzycia na stronie www (wg. zadanej wielkosci w pixelach,
    wielkisci pliku, liczby kolorow etc...).
    Nie pcham sie w projektowanie stron www, bo w zdjeciach i grafice jestem
    duzo lepszy.

    Najchetniej Białystok (podlasie), ew. Warszawa lub okolice przy nieco
    wiekszych projektach.
    Probki niestety nieco starszych fotografii znajdziesz na www.fotki.z.pl -
    tamże telefon i e-mail.
    Oczywiscie faktury VAT.

    Zapraszam do wspolpracy.

    Wojtek

  • 2. Data: 2003-09-19 06:02:10
    Od: "Dominik" <c...@w...pl>

    Cześć

    Jejku byłem kulturalny a ty odrazu na mnie jakichś hakerów nasyłasz :) Co
    chcesz tym zrobic co?? :)