PracaGrupypl.praca.szukanafotograf, grafik komputerowy-Wrocław

  • 1. Data: 2005-01-27 09:20:47
    Temat: fotograf, grafik komputerowy-Wrocław
    Od: <c...@w...pl>

    Szukam zajęcia- może to być dodatkowa praca- bo aktualnie pracuję, ale gdyby
    była jakaś propozycja stałej , to czemu nie.
    Posiadam własny sprzęt- lustrzanki, aparat cyfrowy, pprofesjonalne
    oświetlenie studyjne. Fotografia katalogowa wyrobów,zdjęcia do sklepów
    internetowych, zdjęcia ślubne, portrety, zdjęcia mody, widokówki.
    Mam spore doświadczenie w obróbce cyfrowej zdjęć ( adobe photoshop, corel ).
    Mogę wykonać foldery, ulotki, widokówki itp.
    Czarek