PracaGrupypl.praca.oferowanaflashowiec (Warszawa/zdalnie)

  • 1. Data: 2003-10-30 15:30:22
    Temat: flashowiec (Warszawa/zdalnie)
    Od: "eof" <e...@i...pl>

    wersja z base64
    ---
    złamałem ręcznie :(
    ---
    Agencja e-Marketingowa zatrudni kreatywnego flashowca z doświadczeniem.
    Forma współpracy - umowa o dzieło bądź zlecenia.

    // ZAKRES OBOWIĄZKÓW
    - przygotowanie kreacji flash + alternatywnych gif/jpeg - reklama www
    - przygotowanie stron www (samodzielne strony + flashowy interface do aplikacji
    webowych)

    // WYMAGANIA
    - co najmniej 2-3 letnie doświadczenie w przygotowaniu kreacji reklamowych
    na potrzeby Internetu
    - kreatywność - to nie hasło wytrych, tylko rzeczywiste wymaganie!!
    Potrzebuję kogoś ze zmysłem plastycznym, kto będzie potrafił wymyśleć
    coś nieszablonowego. Nie interesują mnie standardowe bannerki ze standardowymi
    animacjami.
    - koniecznie umiejętność tworzenia kreacji interaktywnych (gry, sondy etc)
    - umiejętność przygotowania kreacji zgodnej ze specyfikacjami sieci reklamowych
    w Polsce (głównie AdNet). Nie chciałbym tłumaczyć po co i jak wstawić click-tag
    do kreacji. Zainteresowanych odsyłam do specyfikacji na stronie
    www.adnet.pl -> dział download, znajdziecie tam stosowny pdf.
    Taka osoba musi wiedzieć co to jest billboard czy top layer,
    a więc oczywiście wiedza - jak je wykonać.
    Raz jeszcze powtórzę - nie potrzebuję terminatora,
    tylko kogoś naprawdę kreatwnego. Dlaczego konkretnie - o tym poniżej.
    - umiejętność tworzenia we flashu aplikacji webowych,
    a więc przyda się umiejętność łączenia flasha ze skryptami PHP,
    często opartymi na bazach danych.

    Nie opisuję szczegółów typu znajomość ActionScript,
    bo to wynika z samego zakresu wymagań ogólnych mam nadzieję.

    // PROCES KWALIFIKACJI I WSPÓŁPRACA

    Współpraca z wykonawcą wiąże się z przedstawieniem przez moją agencję oferty
    obsługi dużej renomowanej firmy na rok 2004. Planuję przygotowanie
    kilku form przykładowych kreacji dla klienta (banner, może top layer i co
    tam jeszcze). Prawdopodobnie żadna z przedstawionych przez nas kreacji
    nie zostanie wykorzystana przez klienta w jakiejkolwiek kampanii reklamowej.
    Służy wyłącznie przekonaniu klienta do naszych możliwości i pomysłowości.
    Ideałem jest przedstawić kilka wersji poszczególnych form reklamy, więc
    stałą współpracę nawiążę wyłącznie z najbardziej kreatywną osobą
    (bądź kilkoma ew.). Od pomysłowości i możliwości wykonawcy
    zależy sama współpraca z klientem, a więc także i pieniążek za zlecenia.
    Kreacja przygotowana dla celów demonstracyjnych jest częścią procesu rekrutacji i
    jako taka nie będzie objęta wynagrodzeniem. Rzecz jasna dla zabezpieczenia interesów

    wykonawcy mogę przygotować stosowny dokument, który nie pozwala na przeniesienie
    jakichkolwiek praw do danej kreacji do momentu jej zaakceptowania przez klienta
    końcowego. Po takiej akceptacji moja agencja wystawia fakturę klientowi
    oraz wypłaca umówione wynagrodzenie wykonawcy - w
    formie umowy o dzieło bądź zlecenia.

    Na wszelkie pytania odpowiem mailem bądź via gg# 2765,
    albo telefonicznie 0505 380 163. Proszę o przesyłanie propozycji
    współpracy, wraz z wynagrodzeniem za formy reklamy wymienione
    w specyfikacji adnet (niech będzie że proszę o przykłady cen
    dla billboard'a i top layer'a). Nie pytajcie mnie ile możecie dostać - musicie
    wiedzieć czego chcecie. Wymagam pewnej energii, bo praca może
    okazać się stresująca - klienci lubią przesyłać materiały na
    ostatnią chwilę, sugerować własne poprawki "za pięć dwunasta",
    więc wykonawca musi dysponować czasem i odpowiednim łączem.

    Aha, dobrze byłoby przesyłać aplikacje do piątku, od poniedziałku mam
    przeprowadzkę firmy - zmieni się adres mail (pod tym nie będę prawdopodobnie dłużej
    dostępny).
    Mniej więcej od przyszłej środy powinienem być ponownie dostępny online pod gg.

    Zatem do jutro na eof[at]impartner.pl a od poniedzialku na info[at]xperts.pl badz via
    gg.

    pozdrawiam

    Eryk 'eof' Orłowski