PracaGrupypl.praca.szukana › fizyk / programista Delphi

  • 1. Data: 2004-11-15 18:04:54
    Temat: fizyk / programista Delphi
    Od: m...@o...pl (MistraSalo)

    Student fizyki politechniki wroc?awskiej szuka pracy w zakresie
    tworzenia aplikacji w Delphi (DSP, bazodanowe i inne). W Delphi tworze
    od 5 lat. Podejmuje sie projektow "na zamowienie" zarowno dla
    studentow politechniki jak i innych uczelni. Z checia wezme udzial w
    dowolnym projekcie openSource pod Delphi.
    Jestem dyspozycyjny praktycznie cala dobe i na prace moge poswiecic
    kilka godzin dziennie. Jestem bardzo zainteresowany praca zdalna (nie
    tylko na terenie polski).
    kontakt: m...@o...pl