PracaGrupypl.praca.dyskusjefirma DUAL POWER z gliwic? › firma DUAL POWER z gliwic?
    From: "plonker" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: firma DUAL POWER z gliwic?
    Date: Fri, 11 Oct 2002 09:57:07 +0200
    Sender: p...@p...onet.pl@pb141.pyskowice.sdi.tpnet.pl

    witam chcialm sie dowiedziec czy wiecie cos na temat tej firmy, daja w
    lokalnych gazetach ogloszenia typu
    ogł 1. Zatrudnie 4 osoby w dziale handlowym i 5 na magazynie

    ogł 2. Zatrudnimy: 3 - os. - 500zł, 6 osób - 900zł, 2 osoby - 1200zł

    ogł. 3 - firma zatrudni w dziale obdługi klienta i w dziale handlowym

    Te ogłoszenia są co tydzień w gazecie, czsem wszystkie te ogłoszenia są na
    jednaj stronie w gazecie i podany jest ten samuner telefonu. Dzwonilem tam
    kiedys i powiedziano mi akurat ze jutro jest rozmowa kwalifikacyjna (ale
    niwe przyszlem bo wydalo mi sie to podejrzane). Za pół roku zapomniałem o
    tej firmie i zadzwonilem i znowy zaproszono mnie na rozmowe kwalifikacujną
    heh i znowu nie poszłęm. Pani przez telefon twierdzi że jest to hurte AGD.

    Mi sie osobiście wydaje że to po prostu firma która zatrudnia "akwizytorów".

    Pozatym co myślicie o ogłoszeniach typu
    CYFRA+ nowy oddział od zaraz KATOWICE.
    a za tydzień to samo tylko ze w gliwiach niby ale numer ten sam do katowic -
    praca miała by polegać chyba na chodzeniu po mieszkaniach i znajowaniu ludzi
    chętnych na zakupienie aktywacji i płacenie abonamentu?

    Ostatnio myślę sobie że z braku zajęcia (pracy), może zajął bym sie
    zrobieniem stronki intenetowej o taakich ofertach? :-) I także o
    "chałpnictwie" itp.

    ktoś byłby chętny pomóc???

    pozdrawiam