PracaGrupypl.praca.dyskusje › etat czy dzieło?

  • 1. Data: 2005-03-31 07:00:48
    Temat: etat czy dzieło?
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Kawałek ogłoszenia o pracę:
    ==================================
    Zatrudnienie:
    - miejsce: Warszawa;
    - praca w okresie próbnym w oparciu o umowę o dzieło lub prowadzenie wlasnej
    dzialalności gospodarczej;
    - praca docelowa w pełnym etacie
    ==================================
    Nie wierze w ten pełen etat!!!

    --
    _____________________________

  • 2. Data: 2005-03-31 08:14:53
    Temat: Re: etat czy dzieło?
    Od: "Mobistel.pl" <n...@m...pl>

    ale to nie jest grupa wyznaniowa zebys musial wierzyc,
    wiele prac na poczatku zaczyna sie umowa zleceniem lub dzielem co w obecnych
    czasach wydaje sie byc zrozumiale

  • 3. Data: 2005-03-31 08:22:17
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > - praca w okresie próbnym w oparciu o umowę o dzieło lub prowadzenie
    > wlasnej dzialalności gospodarczej;
    > - praca docelowa w pełnym etacie
    > ==================================
    > Nie wierze w ten pełen etat!!!

    Chyba masz rację, chociaż to możliwe, bo jak ktoś się rozkręci i
    jest dobry - dla firmy opłaci się lepiej (większy zysk) jeżeli jest
    umowa o pracę. Tylko tyle, że dobry "fachman" na prowizji (bo chyba o
    to chodziło w tym ogłoszeniu) widzi ile "wyciąga" na umowie o dzieło
    lub DG, więc nie bardzo chce potem podpisać umowę o pracę i obniżyć
    zarobki. Faktycznie nie tędy droga do pełnego etatu. Raczej przez
    umowę-zlecenie w okresie próbnym taki temat się załatwia.

    J.K.
    --
    kilka ofert na www.zapraszam.pl/praca/

  • 4. Data: 2005-03-31 08:41:40
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Jan Kowalski napisał :

> [...]
    > zarobki. Faktycznie nie tędy droga do pełnego etatu. Raczej przez
    > umowę-zlecenie w okresie próbnym taki temat się załatwia.

    Przecież są um. o pracę na okres próbny.
    --
    _____________________________

  • 5. Data: 2005-03-31 09:10:14
    Od: "Mobistel.pl" <n...@m...pl>

    ale po co sobie robic wiekszy klopot z biurokracja
    umowa zlecenie - jeden dokument nawet na kilka miesiecy, latwiejszu sposob
    rozwiazania umowy nawet w okresie jej obowiazywania
    pozdr

  • 6. Data: 2005-03-31 09:11:26
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > Kawałek ogłoszenia o pracę:
    > ==================================
    > Zatrudnienie:
    > - miejsce: Warszawa;
    > - praca w okresie próbnym w oparciu o umowę o dzieło lub prowadzenie
    wlasnej
    > dzialalności gospodarczej;
    > - praca docelowa w pełnym etacie
    > ==================================
    > Nie wierze w ten pełen etat!!!

    Czyli tak na prawde nie wierzysz w swoja wiedze i umiejetnosci.

    sz.
    -- --- -- --- -- ---
    pl.comp.www ?
    Powinni tego zabronic :-P

  • 7. Data: 2005-03-31 09:28:57
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    > Czyli tak na prawde nie wierzysz w swoja wiedze i umiejetnosci.

    Czyli uważasz, że jestem jeszcze mądrzejszy niż mi się zdaje? Dobre!

    --
    _____________________________

  • 8. Data: 2005-03-31 12:19:14
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu>

    > Przecież są um. o pracę na okres próbny.

    Są, no i co z tego? Odniosłem się do konkretnego problemu powyżej.
    Umowy zlecenie mają w pewnych przypadkach więcej plusów zarówno dla
    pracodawcy jak i pracowników. Przykład: jeśli w okresie początkowym
    pracy następuje ostateczny etap selekcji a z powodu "norm" na jeden
    etat musi być uzyskany konkretny efekt, bo inaczej cały zespół nie
    wypracuje właściwego poziomu premiowego, zlecenie stanowi dobre
    wyjście na początek.

    J.K.
    --
    kilka ofert na www.zapraszam.pl/praca/