PracaGrupypl.praca.dyskusjeemowa o prace - elementy › emowa o prace - elementy
  • Data: 2003-07-09 11:16:49
    Temat: emowa o prace - elementy
    Od: "łukasik.... :P" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    chodzi mi glownie o wynagrodzenie. czy stawki podane w umowie powinny byc
    brutto? czy moga byc takze netto? jesli tak to czy musi byc zaznaczone ze
    jest to kwota netto (do reki)?
    sprawa jest taka ze dostalem propozycje wynagrodzenia:
    1. podstawa - minimalna krajowa czyli o ile sie nie myle 800 brutto (BTW ile
    to jest netto? niecale 600?)
    +
    2. prowizja od utargu - 1% z czego ten % na byc caly dla mnie, czyli tak
    jakby netto.
    i tak sie zastanawiam jak to zostanie ujete w umowie i jak to powinno zostac
    ujete?
    z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam