PracaGrupypl.praca.szukana › elektronik ukł. sterowania - własna DG

  • 1. Data: 2003-05-19 21:41:18
    Temat: elektronik ukł. sterowania - własna DG
    Od: "GL" <a...@p...onet.pl>

    inż. elektroniki przemysłowej, lat 28;
    doświadczenie na własnych projektach, zrobionych kilkanaście maszyn
    pracujących w kraju na moich sterownikach i systemach sterujących, bogata
    wiedza oraz duża praktyka (samodzielność projektowo-wykonawcza) z zakresu
    elektroniki przemysłowej, energoelektroniki i konstrukcji napędów maszyn;
    własna działalność gospodarcza (Vat)

    jestem zainteresowany współpracą z firmą produkcyjną w branży maszyn dla
    przemysłu spożywczego lub mu podobnych,

    obszar działalności: wielkopolska

    więcej o mnie i moich projektach na stronie
    http://avangp.republika.pl/index.html