PracaGrupypl.praca.szukana › ekonomista-marketing/poszukuje pracy biurowej

  • 1. Data: 2004-02-26 17:31:00
    Temat: ekonomista-marketing/poszukuje pracy biurowej
    Od: "Alba" <a...@o...pl>

    Chętnie podejmę pracę w Rzeszowie, Opolu, Wrocławiu lub Warszawie

    Posiadam tytuł magistra ekonomi ze specjalności; gospodarka i administracja
    lokalna. Ukończyłam również studia z zakresu administracji o specjalności;
    skarbowość i podatki na poziomie licencjat. Mam 28 lat jestem panną bez
    zobowiązań.
    Znam język prawny, łatwo i szybko odnajduję się w kodeksach i ustawach. Znam
    podstawy księgowości, rachunkowości, negocjacji oraz obsługi biura. Posiadam
    roczne doświadczenie w marketingu i kontaktach z klientami.
    Szybko się uczę, łatwo dostosowuję się do zmieniających się warunków. Potrafię
    nawiązywać i utrzymywać kontakty z klientami. Jestem w pełni dyspozycyjna.
    Potrafię obsługiwać: komputer ( pakiet programów MS Office), internet, pocztę
    internetową (program do przesyłania korespondencji Lotus), fax, ksero. Piszę na
    maszynie, posiadam certyfikaty: ECDL, ICC Grundbaustein, oraz prawo jazdy kat.
    B. Znam język rosyjski i niemiecki w stopniu komunikatywnym jeżeli jest on w
    ciągłym użyciu. Od lutego uczęszczam na kurs języka angielskiego.
    Uważam, że będę dobrym i lojalnym pracownikiem Państwa firmy jeżeli dostanę
    szansę. Mogę pracować w marketingu, kadry, księgowość lub prowadzić biuro.
    Wynagrodzenie jakie zaproponują mi Państwo musi umożliwić mi utrzymanie się.