PracaGrupypl.praca.szukanaekonomista - Dolny Slask

  • 1. Data: 2003-06-06 17:07:15
    Temat: ekonomista - Dolny Slask
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    Curriculum Vitae

    Lubin, dolnośląskie
    e-mail
    s...@p...onet.pl
    Stosunek do służby wojskowej Przeniesiony do rezerwy
    Stan cywilny kawaler
    WYKSZTAŁCENIE
    1997-2003 Liceum ekonomiczne w Zespole Szkół nr 2 w Lubinie, klasa o
    profilu finanse i rachunkowość
    2003 Uzyskanie tytułu Technik Ekonomista z oceną bardzo dobrą

    DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE
    Marzec 2001 Praktyka zawodowa w Spółdzielni Mieszkaniowej "Przylesie" w
    Lubinie
    (ocena celująca)
    Listopad 2001 Praktyka zawodowa w Banku Zachodnim WBK S.A. 1 O w Lubinie
    (ocena celująca
    Luty 2003 Ankieter - badanie opinii rynkowej nt. ubezpieczeń emerytalnych

    DODATKOWE UMIEJĘTNOŚCI
    Obsługa komputera:
    . pakiet Ms Office (Word, Excel, Access, Power Point, Outlook)
    . programy finansowo-księgowe
    . Podstawowa znajomość Adobe Photoshop
    . znam zasady działania systemów WINDOWS, UNIX, sieci komputerowych
    . umiejętność tworzenia witryn internetowych (strona prywatna www.sasza.tk)
    Znajomość języków obcych:
    . Język angielski - dobry
    . Język niemiecki - dostateczny
    Szybkie, bezwzrokowe pisanie na maszynie do pisania / komputerze
    Prawo jazdy kat. B - od 2 lat (ciągła praktyka)
    ZAINTERESOWANIA
    Rynek finansowy
    Życie społeczno-polityczne - w szkole średniej angażowanie się w sprawy Unii
    Europejskiej
    Muzyka - gra na elektronicznych instrumentach klawiszowych
    Sport - amatorsko pływanie
    Podróże

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie
    pracy w celach rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r. "O
    ochronie danych osobowych", Dz.U. nr 133, poz. 833

    Szanowni Państwo!

    Jestem tegorocznym absolwentem Liceum Ekonomicznego w Lubinie. Moja
    specjalność to Finanse i Rachunkowość. Uzyskałem tytuł Technika Ekonomisty.
    W ciągu pięciu ostatnich lat zdobywałem wiedzę, która jest niezbędna dla
    pracy w większości przedsiębiorstw. Dotychczasowa praktyka umożliwiła mi
    poznanie praktycznych zasad pracy, komunikacji interpersonalnej, a także
    planowania i organizowania swojego czasu pracy. Poznałem również praktyczne
    zastosowanie przepisów prawa pracy i ZUS.
    Jestem osobą energiczną, sumienną i konsekwentną w działaniu. Łatwo
    komunikuję się z ludźmi, lubię pracować w zespole, ale cechuje mnie też duża
    samodzielność.
    W liceum czynnie włączałem się w prace na rzecz kampanii unijnej. A także
    działałem na rzecz Młodzieżowej Rady Powiatu Lubińskiego.
    Umiem bardzo dobrze pracować z komputerem (posiadam własny), znam podstawowe
    oprogramowanie - cały pakiet Microsoft Office oraz program Adobe Photoshop,
    posługuję się programami finansowo-księgowymi, potrafię również bardzo
    szybko pisać na klawiaturze komputera. Mam również doświadczenie w
    poruszaniu się w internecie, również w sposób aktywny - zrobiłem własną
    stronę domową. Znam w stopniu umożliwiającym konwersację język angielski, a
    także porozumiewam się w języku niemieckim.
    Chciałbym pracować w środowisku, w którym mógłbym w pełni wykorzystać swoje
    umiejętności zarówno dla dobra firmy, jak również realizacji własnych
    ambicji zawodowych.
    Bardzo chętnie odpowiem na wszelkie pytania, jeżeli tylko zainteresuje
    Państwa moja kandydatura, na spotkaniu w wyznaczonym przez Państwa terminie.

    --
    Pozdrowienia
    Sasza

    www.sasza.tk