PracaGrupypl.praca.szukana › dziewczyna szuka pracy

  • 1. Data: 2003-03-28 13:42:26
    Temat: dziewczyna szuka pracy
    Od: L <n...@p...pl>

    mam 20 lat szukam pracy na terenie Warszawy , sprzatanie , pranie ,
    gotowanie , prace w ogrodzie, jestem uczciwa , solidna , pracowita ,
    szybko nawiazuje kontakty z ludzmi ,
    pozdrawiam i czekam na oferty
    n...@p...pl

  • 2. Data: 2003-03-28 14:18:11
    Temat: Re: dziewczyna szuka pracy
    Od: "OSKAR" <o...@p...pl>

    DOMOWĄ pomoc, młodą niepalącą zatrudnię do prowadzenia domu dla trzech
    dorosłych osób. Praca tylko z zamieszkaniem i ubezpieczeniem.

    Okolice Warszawy.