PracaGrupypl.praca.oferowanadystrybutor

  • 1. Data: 2009-03-25 12:51:41
    Temat: dystrybutor
    Od: " e...@w...pl" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    &#8222;PRACA W DOMU! Bądź szefem dla siebie! Czy jesteś gotów na cos INNEGO? Masz
    dość codziennego drążenia? Czy jesteś zmęczony patrzeniem jak inni ciągną
    korzyści z TWOJEGO wysiłku? Czy chciałbyś pracować w domu, poświęcać więcej
    czasu swojej rodzinie, przyjaciołom lub hobby? Dałeś już sobie spokój z tymi
    wątpliwymi ofertami, które obiecują wszystko a zostawiają cię z niczym? JA
    TEŻ!!! To dlatego stałam się Pracownikiem emailowym.
    Prowadzę cały interes on-line, co oznacza, iż mam bardzo niskie koszty
    ogólne i
    mogę wykonywać cala moja prace w zaciszu i wygodzie mojego własnego domu,
    według mojego rozkładu. Potencjalnie możesz zarobić 2.000 do 5000 zł w
    niepełnym wymiarze czasu lub 5.000-15.000 w pełnym wymiarze czasu!!
    Zapewnione pełne przeszkolenie on-line!. Nie potrzeba żadnych opłat z góry.
    Wszystkiego, czego potrzebujesz to komputer z dostępem do sieci e-mail,
    trochę wolnego czasu oraz chęć zmiany kierunku twego przyszłego życia! W celu
    uzyskania dalszych informacji, skontaktuj się (e...@w...pl)&#8221;