PracaGrupypl.praca.dyskusjedyrektor stazysta ???dyrektor stazysta ???
  • Data: 2007-09-15 07:18:13
    Temat: dyrektor stazysta ???
    Od: "Piotr S." <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Znalazlem ogloszenie pewnej firmy (ponizej tresc) i zastawia mnie czy
    słowo "stażysta" to klucz określający widełki płacowe ? :-).

    "
    DYREKTOR DS. ZARZĄDZANIA I LOGISTYKI
    - STAŻYSTA
    Nr ref.: DZL/jp

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku sprawuje kontrolę nad zarządzaniem
    sklepem. Wdraża i gwarantuje przestrzeganie procedur organizacyjnych w
    sklepie, zapewnia prawidłowość funkcjonowania procesów administracyjnych
    i księgowych, bezpośrednio kieruje działem kas, księgowości oraz
    przyjęcia i rozpoznania towaru.

    Od kandydatów oczekujemy wyższego wykształcenia, doświadczenia finansowo
    - księgowego, doświadczenia na podobnym stanowisku pracy, umiejętności
    kierowania zespołami pracowników, dyspozycyjności oraz gotowości do
    podjęcia pracy poza miejscem zamieszkania.

    Zainteresowanych zapraszamy do przesłania życiorysu zawodowego i listu
    motywacyjnego z aktualnym zdjęciem, na adres:
    "

    pzdr.
    Piotr