PracaGrupypl.praca.dyskusjedwa dyplomy czy praktyka › dwa dyplomy czy praktyka
  • Data: 2003-09-01 16:35:25
    Temat: dwa dyplomy czy praktyka
    Od: "Luki" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jako, ze ukonczylem wlasnie studia licencjackie (finanse i bankowosc w
    pewnej niepublicznej Wyzszej Szkole) i zapisalem sie zaocznie na SUM
    (ekonomia na Uniwersytecie) stoje przed wyborem:
    - szukac jakiejs sensownej pracy aby po dwoch latach legitymowac sie jako
    mgr z DOSWIADCZENIEM zawodowym,
    - kontynuowac rownolegle SUM na mojej dotychczasowej uczelni by po dwoch
    latach legitymowac sie PODWOJNYM DYPLOMEM.

    Wiem, wiem to ma byc moja decyzja, a nie grupowiczow ale chcialbym poznac
    Wasze opinie.
    Dodam jeszcze, ze specjalizowalem sie (i nadal bede na Uniwerku) w
    europeistyce (do tej pory finanse i bankowosc UE, a teraz - Integracja).
    Sprawy finansowe, choc bynajmniej nie bez znaczenia, pozostawiam na chwile
    na boku i skupiam sie na tym co bedzie korzystniejsze dla mnie za dwa lata.

    Pozdrawiam,

    Luki