PracaGrupypl.praca.szukana › dsp, mikrokontrolery, programowanie niskopoziome

  • 1. Data: 2003-07-19 10:45:15
    Temat: dsp, mikrokontrolery, programowanie niskopoziome
    Od: marcin <k...@o...pl>

    Jestem studentem 4 roku automatyki i robotyki, PG, ETI.
    Zainteresowany jestem pracą związaną z programowaniem mikrokontrolerów,
    procesorów sygnałowych, sterowników progrowalnych, układów elektronicznych.
    Duzym doświadczeniem nie mogę sie pochwalić, ze względu na dość ograniczone
    możliwości, dostęp przeciętnego studenta do tego rodzaju środowiska,
    niemniej jednak podstawy mam.
    Najważniejsze czego szukam to zdobycie szerszej wiedzy na te / podobne
    tematy.
    Trójmiasto i okolice.

    Znam C/C++, asembler, podstawy vhdl, podstwy asemblera na mikrokontrolery.
    kontakt: k...@o...pl