PracaGrupypl.praca.szukanadoradztwo internetowe

  • 1. Data: 2002-09-13 15:02:50
    Temat: doradztwo internetowe
    Od: Casandra <c...@p...onet.pl>

    Mam doswiadczenie w doradztwie Internetowym dla malych
    i srednich firm, glownie jesli chodzi o:
    - opracowywanie planow serwisow internetowych w zaleznosci
    od potrzeb firmy oraz grupy docelowej do ktorej kierowany
    jest projekt;
    - projektowanie serwisow od strony merytorycznej oraz
    graficzno-kolorystycznej;
    - ukladanie oraz korygowanie tekstow w serwisach firmowych;
    - planowanie i realizacje dzialan reklamujacych serwis oraz
    zapewniajacych mozliwosc dotarcia do niego mozliwie
    najwiekszej grupy odbiorcow- zarowno ogolnie, jak i w
    przypadku konkretnej, okreslonej grupy odbiorcow;
    - planowanie oraz prowadzenie kampanii reklamowych serwisow,
    firm, oraz konkretnych produktow lub uslug firmy;

    Prowadze rowniez doradztwo dla firm i osob prywatnych jesli
    chodzi o Internet oraz mozliwosc wykorzystania go w dzialaniu
    firmy, pracy zawodowej lub prywatnego dostosowania jego
    mozliwosci do wlasnych potrzeb.

    Podejme wspolprace z firmami hostingowymi oraz indywidualnie
    dzialajacymi webmasterami. Na razie interesuja mnie wylacznie
    umowy cywilno-prawne.

    Szczegoly- casandra(at)poczta.onet.pl [konto tymczasowe]